Klachten

Klachten

 

Het kan voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. Wij raden je aan om je klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@footnotes.nl.

Komen we niet tot een oplossing?

Het is mogelijk om je klacht aan de melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Dit kan via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform kun je vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht elders niet in behandeling is genomen staat het je vrij om je klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie. 

Garantie

Doordat wij geven om onze producten en wij ons best doen deze aan u te leveren, komt het toch wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat of zoek raakt tijdens het transport. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding te maken. Dit doe je bij ons. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dragen wij de kosteloze zorg voor reparatie of vervanging.

Retourneren

Voldoet het ontvangen artikel niet naar wens? Je kunt het artikel 14 dagen na ontvangst terugsturen. Meld je retour hier aan! De retourkosten zijn echter voor eigen rekening. De verzendkosten daarentegen zijn gratis.

Ruilen

Voldoet het ontvangen artikel niet naar wens, maar heb je een ander paar schoenen gezien en wil je graag ruilen? Dit is ook mogelijk. De retourkosten zijn echter voor eigen rekening. De verzendkosten daarentegen zijn gratis.

Loading...